Tuesday, April 12, 2011

Gelas Merdeka For Sale RM

Gelas MERDEKA untuk di jual RM. Gelas ini bukan lar aku dapat free dari rumah mak cik mak limah..!! Memang dah lama ada dalam simpanan aku, nanti bila aku habak ada orang kata aku berlagak..!! bukan  aku   ada 1 tapi ada banyak xtra gelas MERDEKA kecuali gelas merdeka green spot ?? aku ada 1 saja..jadi tak payah lar susah2 macam penyangak ter jeling2 p rumah mak cik mak limah cari gelas merdeka..Ada aku kesahhh..!!!. Condition gelas merdeka ini seperti yang di lihat.

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616 dan setiap pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE).




P/S : SAUDAGAR ! KHABAR NYA DI SEBELAH KAMPUNG HANG SEKARANG NI MUSIM BABI MENGAWAN BETUI KAA..?? KALAU BETUI PATUT LAR JARANG2 DENGAK BABI MENGAMUK MASUK KAMPUNG


2 comments:

  1. Memang musim mengawan.....tapi jenis menatang tu...mengawan pun tetap bising jugak..sebab dia pun nak beritahu orang lain juga yg dia tengah mengawan.

    ReplyDelete
  2. saudagar..!! tapi yang best nya ada 1 ceta p rumah org selongkaq barang lepas tu mengaku bagi hadiah tawin..ops silap kahwin..kelakar2 zaman hail amir boleh lar..patut lar dpt brg macam tu ! A4 paper pun simpan..hahaha..ko..!!

    ReplyDelete