Tuesday, April 19, 2011

Duit Syiling Error For Sale RM

Duit syiling 20 sen ERROR untuk di jual RM. Duit syiling ini telah di cetak bertindih dengan duit berjumlah 10 sen, tak tau aku nak jelas kan macam mana ! tapi aku pasti collectors duit tau apa yang aku hendak sampaikan. Buat pengetahuan hangpa yang di luaq sana bagi yang tidak mengetahui..duit syiling "error"  juga mendapat permintaan yang tinggi dalam pasaran walaupun ianya tiada rujukan dalam buku rujukan duit dan juga perlu di ingat !! "error" yang bagaimana perlu di buat koleksi ? sebabnya ramai di luaq sana yang mengambil kesempatan pada yang tidak mengetahui. Biasa nya depa akan cuba buat se olah2 ada kesilapan pada duit tersebut yang asai nya elok !! lebih2 lagi duit kertas..jadi...nasihat aku rujuKlah pada yang mahir berkaitan dengan koleksi duit, sebab nya kasihan...!! orang kita lar yang suka di tipu hidup2 oleh penyangak / jembalang yang suka mengambil kesempatan pada orang lain.

NOTA KAKI : DUIT SYILING ERROR 20 SEN INI ADALAH YANG BETUL BERLAKU KESILAPAN CETAKKAN KALAU TIPU !! SILAKAN AKU BAGI FREE DAN AKU BAYAQ DUIT LAGI KAT HANGPA..!!!



Bagi yang berminat sila call bila-bila masa ditalian 013-3660616 dan setiap pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE).

No comments:

Post a Comment