Sunday, April 24, 2011

Timbang Lama For Sale RM

Timbang untuk di jual RM. Keluaran england dan masih lagi berfungsi dengan baik atau sekadar hiasan sudah memadai. Buat pengetahuan hangpa semua penimbang yang pelbagai bentuk yang terdapat di pasaran koleksi di negara kita ada juga yang di buat semula atau lebih mudah di fahami barang "repro" dari luaq..tapi !! ada juga yang betui lama.  SALAH SATU CARA MUDAH nak tau barang itu "repro" atau tidak  sekiranya hangpa jumpa benda yang sama serta cantik  dalam jumlah yang banyak..!! maknanya di sini hangpa p sana ada jumpa ..!! hangpa p sinun..!! pun hangpa jumpa..yang buat aku tak faham siap boleh order2 lagi tu nak berapa banyak..tidak kah kita pikiq..kalau benda itu betui2 lama mana mungkin kita boleh jumpa dengan mudah dan banyak  nya barang tersebut di pasaran dalam keadaan "perfect condition" ke semuanya . Kalau pada aku secara peribadi..memang aku tak benar kan barang2 begitu masuk dalam blog aku mahupun di kedai..memang aku humban kan.  Apa2 pun masing2 punya citarasa hendak gelar kan satu2 barang yang hangpa ada itu antik, lama atau pelbagai lagi istilah..Ini hanya pandangan peribadi aku tiada kena mengena dengan sesiapa..Cuma bagi yang mengetahui senyum jer larr....!!!

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616 dan setiap pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE).

No comments:

Post a Comment