Friday, January 14, 2011

Teko For Sale RM

SOLD !



SOLD !
Teko untuk di jual RM 150, maaf jika harga ini terlalu merapu buat hangpa yang minat..!! sebab nya buat masa sekarang barang kaca lebih2 lagi yang selalu dok tanya pada aku..bukan sorang malah cukup ramai yang bertanya benda yang sama..tapi apa kan daya stok kaca tidak ada buat masa ini..tidak seperti tahun sudah cukup banyak sekali ada dikedai aku sampai teko2 letak di lantai saja dan kalau balik ke kampung..siap aku bagi free lagi kat seorang jiran yang minat barang kaca..ni bukan aku nak buat ceta..!! rakan2 blogger yang pernah p kedai aku sebelum ini tau lar..tak payah lar aku sebut sapa..ada sesetengah mak bonda tau lar sapa agaknya..

Harga teko ini tetap..!! jika mahai nasihat aku hangpa jangan beli.

No comments:

Post a Comment