Wednesday, January 5, 2011

KOLEKSI TIN ROKOK JOHN COTTON SCOTLAND



Satu lagi koleksi rokok dalam simpanan aku yang masih belum di buka dan mengandungi rokok di dalam nya. Satu tin rokok ini belum tentu dapat tandingi dengan 100  tin rokok kosong .!!! ini pandangan aku lar..!  nanti ada pulak colletr yang mengamuk dengan statement aku nie..tak pasai2 keluar "hadis" pulak nanti.

Dalam dok bercerita bab2 rokok ini..aku ada seorang rakan yang cukup gemar collect benda2 yang berkaitan rokok seperti ashtray, tin rokok dan apa yang berkaitan memang dia minat simpan, tapi yang pelik nya sebatang rokok pun dia tak pernah jamah..! bukan kaki merokok rupanya tapi minat untuk di buat koleksi. Aku..?? aku memang bukan spesis makan tembakau ..! mungkin kepimpinan melalui teladan agaknya, sebab arwah bapak aku dulu pun memang tidak merokok .

Bak kata pepatah 'bapak borek anak rintik" jika mak bapak bijak belajar berkemungkinan anak pun turut bijak dan jika mak bapak jenis suka bahan2 lucah berkemungkinan juga anak ada potensi minat bahan  lucah sama..bab ni mintak2 jauhkan lar hendaknya...

1 comment: