Saturday, January 8, 2011

KOLEKSI NESTUM CARDBOARD SIGN 50S


CARDBOARD NESTUM SIGN 50S

KALAU JODOH TAK KE MANA..!!! ungkapan ini mungkin sesuai untuk aku gambarkan betapa seronok nya mendapat satu2 sign yang di katogerikan hebat dan menarik.Memang rezeki sampai di pintu rumah tak payah p jauh2 berkelana sampai ke temasek cari barang..!! Tidak perlu aku huraikan maksud yang tersurat pada iklan nestum ini sebab tentu rakan2 yang meminati nya sudah ketahui dengan panjang lebar dari seorang blogger sebelum ini.

Sebab itu suka aku katakan disini usia berapa lama anda bermula dalam dunia koleksi bukan menjadi ukuran untuk hangpa tidak boleh memiliki benda2 yang hebat atau "rare" walau pun pernah aku habaq faktor kewangan adalah yang utama tetapi dalam dunia koleksi faktor bernasib baik itu sering mengatasi faktor kewangan..itu apa yang terjadi pada aku..pada hangpa mungkin sebaliknya. Memang "tuhan sayang aku" walau pun ayat ini menyakitkan hati orang lain...pada aku p jahanam lahh..!!! peduli apa aku.

Aku percaya  ramai rakan2 senior aku ada memiliknya sign ini....!!

No comments:

Post a Comment