Thursday, December 16, 2010

Rekod (LP) Kumpulan Search For Sale RM

Piring hitam (LP) kumpulan SEARCH untuk di jual RM 500,  condition sememang nya cantik dan elok.

Rekod kumpupan "search" ini juga antara beberapa item yang telah aku juai 2 hari sudah..!! Aku habak 2 hari sudah sebab ada ahli "nujum pak belalang" berkokok dalam blog dia barang 3 tahun sudah aku juai baru aku ceta hari ini. Lawak...lawakk..Mungkin gambak yang aku ambil ini 3 tahun sudah agaknya. Baguih juga ada ahli nujum pak belalang nie..boleh mintak tolong "telek" barang2 kaca aku yang pecah dan patah..!! samada boleh juai atau tidak..!!! (Note: telek itu syirik di dalam agama islam)

SOLD !

SOLD !
P/S: Saudagar ! bila masa hang gantung raket tak nak main badminton lagi..!! tau2 jadi "nujum pak belalang" pulak.. tapi masih duduk dalam tempurung sendiri... dajai hangg..!!!

No comments:

Post a Comment