Friday, December 31, 2010

KOLEKSI KE 2 ROKOK MERDEKA MALAYA



Koleksi rokok MERDEKA ....!!! alhamdullilah..rezkii..ini merupakan rokok merdeka yang ke 2 aku dapat, berserta dengan rokok sekali ada di dalam..Bagi sesiapa yang ada buat koleksi kotak2 rokok lama..rokok yang sebegini lar perlu hangpa ada berserta dengan isi nya sekali baru ada kelainan dengan collectr rokok yang lain !jangan asyik kumpul kotak kosong ajer.. tidak semestinya banyak sampai penuh rumah atau bilik..!! tapi yang terpilih sebab sekarang ini ramai collctr nak menjadi KING dalam koleksi masing2 tapi pada aku cukup sekadar yang terpilih dan menepati ciri2 konsep yang aku ingin terapkan dalam kedai dan aku pastikan koleksi yang ada dalam simpanan aku yang kalau di offer bila2 masa boleh juai...stakat nie benda2 koleksi aku yang ada xtrra memang boleh di juai dengan cepat...

Aku habak nie..bukan lar bermaksud apa aku collect hangpa pun kena collect benda sama..!! jangan salah paham..banyak sebenarnya di luar sana barang2 yang hebat boleh di buat koleksi..Aku cuba beri satu contoh.."tin toys" di luaq sana malah di seluruh dunia berapa ramai yang gilakan koleksi "tin toys"  tapi perlu di ingat bukan semua "tin toys" boleh mendapat harga yang tinggi.!! begitu juga lar dengan koleksi2 lain. Di situ lar perlu ada nya ilmu kalau dah terlibat dalam dunia koleksi ini. Bergaul dengan pelbagai peringkat umur dan pelbagai peringkat hobi..tidak terikat dengan sekelompok koleksi saja..Walaupun mungkin kita tidak minat dengan koleksi rakan kita itu tapi sekurang kurangnya kita boleh belajar ilmu dari koleksi rakan tersebut.

P/S: Aku pasti dan aku tau ada collectr yang mernyimpan rokok merdeka seperti aku ini dalam 1 katon..!! aduhh..pening...peningg..!!

No comments:

Post a Comment