Thursday, July 14, 2011

Kain Sarung Lama For Sale RM

Kain sarung lama untuk di jual RM. Mempunyai motif bunga yang menarik serta teknik block print yang kemas. Ada seorang rakan habaq ! di KL ada satu kedai makan yang letak kain2 lama serta baju2 kebaya lama di dinding..sebagai hiasan. Habak rakan aku lagi memang menarik mata memandang..!! Ada masa kena lar aku siasat di mana lokasi nya. Condition kain sarug ini cantik, bersih dan tidak koyak atau berlubang.

Sedikit kisah yang aku hendak kongsi kan bersama ! semenjak akhir2 ini berkat kajian yang aku buat serta pengamatan aku pada kain2 lama serta maklumat dari rakan2 senior dan juga gerak hati aku sendiri..alhamdullilah rasanya belum sampai sebulan (1) aku dah berjaya menjuai kain2 lama ini hampir 60 pasang yang kebanyakkan nya tidak sempat aku hendak N3 kan kedalam blog..tentu pak long !! tepuk kepala guna kaki dengaq..!! apatah lagi bila jualan kain2 terpilih aku ini di promosikan pula "si budak bahalol @ budak hitam @ teloq peliaq di selatan tanahair" makin murah rezeki aku syukurrr..!!! alhamdullilah..!!


SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. Pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE &DON'T PLAY PLAY !)

No comments:

Post a Comment