Friday, September 9, 2011

WARTA MALAYA 1935

"Warta Malaya" Leading Malay Daily Newspaper In Malaya 1935. Diterbitkan di Cecil Street Singapore. Nampak saja paper ini burok seperti condition "bawah tanah" tapi dah beberapa collectors dok himpit aku nak beli...! Hangpa jangan salah faham ?? bukan sebab burok nya paper ini tapi maklumat menarik yang ada pada paper ini..bukan macam lar...!! semua paper dok merapu cereta mengarut menipu lebih dari dok cereta benda betui..!! Paper lar satu jer betui ! hangpa tanya lar depa di luaq sana yang kaki "taik ekoq" depa tentu boleh jawab.

Buat rakan2 yang bertanya ! kalau benda aku dah declare dalam blog ini sebagai "koleksi" payah sikit lar aku nak lepas. Kalau nak lepas pun kena aku punya harga lar ! memang aku tak bagi "chan" harga memang aku  balun semacam punya.. ! hangpa tak nak beli pun tak apa..biaq pii mati kering benda tuuu..!!!



No comments:

Post a Comment