Wednesday, March 23, 2011

Aluminium Rudge Sign For Sale RM

Satu lagi hasil simpanan..aku nak tuai..!!  Aluminium sign ini tidak lar rare pada aku sebab ramai collectors yang menyimpannya..Walau apa pun si "bahalol" berkata tapi alhamdullilah rezki di tangan allah bukan di tangan si "bahalol". .!! Sign RUDGE ini double side condition seperti yang di lihat. Serious buyers only..!!

ALHAMDULLILAH..!! SOLD !



SOLD !

4 comments:

  1. seingat aku dalam 4 bulan yg lalu bila aku N3 jual 1 signbord harga RM6000..dan 2 hari selepas itu SOLD....ramai juga bebudak cerdik teloq pliak sindir aku ,kutuk kat belakang Kata mereka "aku buat lawak bodoh,syok sendiri, ari ini N3 blog..esok tulis SOLD"
    Ari ini...dengan lebih dari 200 keping sign yang aku ada...aku sudah boleh gelak besar.begitu juga dengan hang saudagar.

    ReplyDelete
  2. apa boleh buat saudagar..!! aku pun srupa hang dah x nak toleh belakang lagi..p jahanam dgn bebudak teloq peliaq nie. itu hang..!! dlm masa 2 hari kalau aku habak dalam masa setengah hari ada kawan senior kita juai sign dapat belas ribu lagi depa gelak besaq agaknya..3 minggu sudah tempat aku niaga hari ahad.. aku rasa hang dan ramai lagi rakan senior pun tau hal nie..cuma bebudak bahalol jer yang syok dgn koleksi sendiri..kasihan kasihan

    ReplyDelete
  3. CAM INDONESIA PUNYA ..MMMMMM.....MUSHKILL

    ReplyDelete
  4. MINTAK MAAF LAR..WA BUKAN BODO MCM ORG LAIN BODO BELI SIGNBOARD REPRO..LU SILAP OLANG..

    ReplyDelete