Monday, March 21, 2011

Enamel Sign State Express For Sale RM

Sudah sampai masa memungut hasil dari tuaian...!!  Enamel sign STATE EXPRESS 555 (1940S) for sale RM..Condition seperti yang dilihat dan semestinya yang asli (original) kalau selain dari pada yang asli satu batu sudah boleh bau..!! Kalau x tau x apaa..!! hangpa boleh besaq kan lubang hidung hangpa untuk menghirup sign yang bukan asli..!! Enamel sign ini bukan lah "satu dalam dunia ??? seperti sesetengah colector bangga2 kan ! tapi sudah memadaian buat poket aku penuh..

Buat pengemar2 signboard di luaq sana jangan dok tanya aku sign apa lagi nak juai atau pun ada ayat sebegini "kalau nak juai kasi tau sama saya dulu" ....aku tak nak layan..!! kalau aku nak juai aku letak dalam blog.

SOLD !




SOLD !

2 comments:

  1. aku selalu tengok hang punya blog tapi punya la menyombong kalau menulih post, macamana orang boleh berurusan dengan penyombong macam ko ni ?

    ReplyDelete
  2. hoii..bahalul p jahanam lar dgn hang..sapa suruh hang buka blog aku..mmg BANGGANG punya blogger..!!

    ReplyDelete