Tuesday, March 29, 2011

Aktres Mariam Nado Photo For Sale RM

Photo original aktres Mariam Nado untuk di jual RM. Condition seperti yang di lihat.

Sekadar bercerita..secara kebetulan semenjak 2 menjak nie kerap aku terjumpa rakan2 alam maya di luar sana. Kebanyakkan nya menegur aku sebab mana lar aku kenai depa2 nie...!! dan ada yang bertanyakan dah lama aku tak entry koleksi sendiri dalam blog kenapa..??? Hari ini aku nak habak seperti ramai rakan2 senior aku yang collect secara senyap..aku rasa aku pun ingin mengambil pendekatan sama. Bak kata seorang rakan kadang2 kita nak share dengan yang sama meminati barang2 koleksi tetapi lebih banyak keburukkan dari kebaikan..Dalam entry aku memang kurang ajaq sikit bahasa sebab zaman sekarang ini segelintir orang2 kita nie tidak boleh habak dengan cara lembut kena katok kepala sikit baru sedaq..!! dan ada juga yang  melenting mengamuk tak cukup tanah di buatnya ..gara2 entry aku yang mungkin depa tidak boleh terima..tapi pada aku p jahanamm larr..!!! Walau pun selepas ini aku tak entry barang2 koleksi aku sendiri, itu tidak bermakna aku diam. Bak kata rakan aku pun "sekali sekala guna senapang buat menembak babi mengamuk masuk kampung baguih jugak..!!"

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616 dan setiap pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE).

No comments:

Post a Comment