Wednesday, November 23, 2011

Sepasang Rekod Batu P. Ramlee For Sale RM

Sepasang rekod batu untuk di jual RM 500 (HARGA TETAP !). Mengandungi lagu "irama lagu", "dia dan aku" dari filem berdosa, nyayian P. Ramlee (label hijau cap pathe). Satu lagi rekod mengandungi lagu "merpati sejoli" nyayian P. Ramlee dan Momo dari filem bakti. Di satu bahagian lagi lagu "dukachita di waktu hari raya" nyayian Momo, juga dari filem bakti (label merah HMV). Condition masih lagi memuaskan. 

Bagi yang meminati rekod2 lama sebegini ingin aku jelas kan. Rekod juga antara koleksi yang aku minati dari mula2 terjebak dalam dunia koleksi, yang mana aku upload kan dalam blog ini ke semua nya ada xtra dalam simpanan. Sebab itu harga aku sebut "tetap" dan tak kisah sangat rekod dapat di juai atau tidak.

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. Pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE & DON'T PLAY PLAY !)

No comments:

Post a Comment