Friday, August 5, 2011

Teko Aladin For Sale RM

Teko aladin untuk di jual RM. Ini lah teko aladin yang aku maksud kan semalam. Aku pasti teko motif bunga ini bukan mudah untuk di miliki oleh kebanyakkan collectors "PML" bukan ?? Walaupun motif bunga ini tidak  se cantik ros atau motif bunga lain tetapi se ingat aku dah lebih 50 orang yang bertanyakan pada aku jika jumpa motif bunga ini depa nak beli..!!

Buat rakan2 sekelian ingin aku ingat kan di sini.. jika item yang susah atau memang jarang2 timbui dan menjadi buruan collectors sudah tentu harga nya melambung tinggi. Bagi aku sebagai collector juga,  harga soal lain (bergantung pada kemampuan & akan datang item yang di collect ber baloi atau tidak) tapi items yang hangpa hendak miliki itu samada boleh jumpa lagi atau hangpa kena tunggu ! tunguu ! dan tunggu..!!! sebab orang kita ini suka sangat dengan pepatah "kalau rezki tidak ke mana" jadi !! kena tunggu la rezki itu jika bernasib baik mungkin esok atau mungkin tidak dapat langsung. Ini lah juga yang selalu aku tekan kan "kualiti daripada kuantiti" sebab bila items yang tidak banyak ada pada tangan collectors sudah tentu mudah untuk kita juai kan dengan harga yang baguih tapi jika items yang kita ada... banyak juga ada pada tangan collectors atau masih boleh jumpa lagi !  ia akan jadi 1 masalah untuk menjuai nya walau pun harga yang di tawar kan murah. Jadi pikiq lar sebelum membuat sesuatu keputusan untuk collect satu2 barang sebab tidak guna banyak barang koleksi hingga penuh satu rumah tapi tiada kualiti dan lebih afdal tidak banyak barang koleksi tetapi ada kualiti dari segi pasaran. 

Untuk memudah kan hangpa ber kira2, lebih senang aku bagi "clue" sikit. Harga teko ini sudah boleh menyamai teko kotak motif bunga ros atau mungkin lebih lagi, dan buat rakan2 "PML" yang terganggu dengan N3 intro teko ini semalam harap maaf kerana menyebabkan kosentrasi posa hangpa terganggu hahaha.!!!! SELAMAT MENJAMU MATA "TEKO ALADIN BUNGA SABUN"

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. Pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE & DON'T PLAY PLAY !)

No comments:

Post a Comment