Sunday, August 7, 2011

GOLD FLAKE CIGARETTES KEY CHAIN (LEATHER CASE).


PERHATIAN !!

Buat rakan2 dan pengunjung blog "eis'antique2", bagi items2 terpilih yang sememang nya aku tau dan hangpa juga lebih maklum..!! aku amat jarang2 sekali beritahu apa items yang aku dapat sebelum di masukkan ke dalam blog. Ini kerana ramai yang memesan item yang sama dan yang sukar untuk dapatkan. Jadi di sini sudah tentu items2 terpilih harga nya juga terpilih dan aku tau tidak semua yang mampu dan berani keluaq duit untuk membeli nya bila barang yang di pesan ter pacul dalam blog. 

Oleh itu adalah lebih adil jika aku "open" terus dalam blog. Mungkin siapa cepat dan ber kemampuan akan dapat beli. Kadang2 kasihan aku lihat, memang ramai rakan2 yang bila jumpa atau talefon mahupun sms dok pesan aku itu ini, maksud aku items yang memang ramai dok menunggu sama. Kebiasaannya aku hanya kata insyallah,ok atau senyum saja. Pernah juga terjadi bila aku dapat barang2 yang hebat bila di beritahu pada si yang mencari bila dengaq harga !! terus terkedu seribu bahasa malah sms pun tidak di reply. Mana mungkin hangpa tidak tau... masa kan boleh item yang hebat hendak di sama kan dengan harga item biasa.!! Jadi adalah lebih "molek" hangpa tunggu apa yang akan terpacul dalam blog aku atau mungkin juga hangpa boleh gunakan lagi pepatah "kalau rezki tidak ke mana" 

2 comments:

  1. Tks sya kerana memahami sebab nya ada kala bila si penjuai dpt brg yg si pembeli dok mencari tapi bila habaq !! diam seribu bahasa. ini pengalaman saya yg lepas2 lar..maaf ! apa brg saya akan masuk kan dalam blog tidak kira barang itu hot item atau tidak..siapa cepat dan mampu dapat beli..itu lebih adil buat semua.

    ReplyDelete