Tuesday, May 10, 2011

Dulang Tembaga For Sale RM

3 pcs dulang tembaga untuk di jual RM. 3 dulang tembaga lama ini memang aku nak bagi harga special pada sapa2 yang minat. Malas aku nak menyimpannya...ukuran saiz 14 inci setengah dan 17 inci. Pada sapa2 yang nak tanya aku selain daripada saiz ini..!! nasihat aku tolang lahh..aku tau apa hang pa nak buat dengan saiz 21 inci..jangan nak temberanggg...!! bukan dulang tu nak bagi rezki tapi tuhan (allah) yang bagi rezki..."sam jj..." (ada paham..!!)

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. Pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE).

3 comments:

  1. saye mencari dulang tembaga 33 inchi berkaki jika saudara ada ukuran itu tolong hubungi saya 0175231890

    ReplyDelete
  2. Assalam tuan...sy mencari dulang tembaga sprti tudung periuk..kalau ade watsup pd sy tuan 0166311625

    ReplyDelete
  3. Assalam tuan...sy mencari dulang tembaga sprti tudung periuk..kalau ade watsup pd sy tuan 0166311625

    ReplyDelete