Wednesday, May 25, 2011

Hiasan Kelambu Katil Lama (Handmade) For Sale RM

Hiasan sepasang kelambu katil lama untuk di jual RM. Hiasan kelambu katil ini keseluruhannya hasil buatan tangan yang telah di framekan dan menarik untuk di buat hiasan dinding atau sebagainya. Condition hiasan kelambu katil ini sememang nya cantik dan tidak rosak.

Buat pengetahuan hangpa di luaq sana items yang aku juai atau koleksi peribadi yang pernah  aku habaq sebelum ini kesemuanya barang2 lama dan ada beberapa barang baru yang kebanyakkan nya barang2 rakan aku.. yang minta tolong di juai kan dalam blog ..itu pun tidak semua aku masuk kan dalam blog ini sebabnya aku amat  cerewet tentang satu2 barang yang hendak aku masuk kan dalam blog.  Sesetengah nya juga boleh katogerikan antik mengikut "antik kamus" di negara kita ini..maksud aku,  kalau dalam negara kita ini items yang mencecah 80 tahun sudah boleh di kira antik..!! tapi tidak di negara lain..!! jangan salah faham..Jadii..!!! tidak payah lar yang setahun jagung nak mengomel dalam blog aku nie kata macam barang repro la apa kejadah lar..!! P belajaqq dulu pasai ilmu barang2 lama nie,  jangan sekadar ambil gambaq orang lain dok tepek kat blog sendiri..kasihan kasihan..orang macam nie nak bercerita hari2 dalam blog tak dak barang..!! Memang haram jadahhh..!!! Semua benda2 ni remeh temeh pada aku..memang aku tak ambil "pot" piii jahanam lahhh..!! Asai kan hobi yang aku minat ini ada manafaat nya dapat menjana pendapatan aku walau pun tidak pada orang lain pada keluarga aku sendiri sudah memadai..sebab biar lar apa yang kita buat ada manafaatnya tidak sekadar hobi yang membuang duit atau syok sendiri..itu membazirrrr..nama nya..kalau dah membazir itu hangpa paham2 ajer lar berkawan dengan sapa..????

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. Pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE).

No comments:

Post a Comment