Wednesday, February 16, 2011

KOLEKSI CARDBOARD SIGN MILO 60S

MILO DAPAT SAMPOL BAHRU YANG LAWAAA....!!!

COARDBOARD SIGN MILO 60S

Melihat kan tag line milo dalam tulisan jawi ini saja sudah cukup menarik dengan bahasa kampung atau mungkin juga bahasa rojak yang digunakan suatu ketika dahulu dan juga 2 bahasa lagi,  cuma condition cardboard sign milo ini hanya stakat itu dapat di selamatkan suku bahagian lagi sudah hilang di mamah hari. Boleh jadi di tangan sebelah amoi yang hilang itu terdapat gambak tin milo yang baru..!!

Jika di perhatikan pada gambak amoi tersebut se akan2 gambak yang sama terdapat pada cardboard sign nestum berkemungkinan juga di lakar oleh artis yang sama dan di bawah satu company "NESTLE". Seperti pernah di katakan oleh seorang rakan pada zaman dahulu kuasa membeli di tangan kaum lelaki..mungkin ada betui nya juga sebab kebanyakkan iklan banyak menggunakan model wanita sebagai daya tarikan kaum lelaki pada masa itu untuk membeli barang malah tidak keterlaluan jika dikatakan  hingga kini masih lagi strategi itu amat berkesan dalam mempromosikan satu2 barang..tapi tidak lar bermaksud mempertikaikan kuasa beli kaum wanita..!! mungkin banyak lagi faktor2 tertentu yang boleh di kaitkan dan ini salah satu daripada strategi pengiklanan.

Aku pasti cardboard sign milo ini antara sign yang boleh mencecah harga yang baguih di pasaran jika dalam keadaan cantik dan sempurna...tapi dari segi harga memang cukup subjektif untuk di perkatakan, mungkin ada yang mencarinya begitu lama...sanggup beli dengan harga yang tinggi atau mungkin sebaliknya walaupun condition tidak elok..mungkinn..!! pi mai p mai..ilmu pengretahuan itu sangat penting sebab tanpa pengetahuan satu2 barang "painting atas metal" pun orang boleh beli..kasihan..!! kasihan.!! Aku harap ada collectr yang menyimpan sign milo ini dengan keadaan yang elok.

MILO GETS A SMART NEW LABEL

No comments:

Post a Comment