Wednesday, February 9, 2011

BERPINDAH OFIS BARU..!!


Dah lama rasanya blog aku ini menyepikan diri dan memang tidak pernah sebelum ini senyap hampir 2 minggu. Tujuan gambaq laptop diatas itu bukan lah bertujuan hendak juai komputer pulak..!! Sekadar pemberitahuan bahawa aku telah berpindah ofis baru (laptop tu kira ofis aku lar) di sebabkan ofis lama aku di masuki air..jahanam laptop aku..Bukan sahaja di selatan tanahair di landa banjir teruk di temnpat aku mengalami nasib yang sama cuma banjir nya agak berbeza.

Pepatah ada menyebut "ibarat mencurah air di daun keladi" seperti bercakap pada sesorang itu tidak berkesan atau tiada makna. Tetapi lain jadinya jika "ibarat mencurah air ke laptop anda" memang sangat berkesan melingkup lar jawabnya. Ofis baru aku habis di kerjakan oleh askar aku di kedai, kecuaian sendiri juga. Pepatah ada menyebut "beringat sebelum kena". Walaupun tidak beroperasi hampir 2 minggu tapi rezki itu memang tidak di jangka alhamdullilah masih ada yang membeli dan masih ada yang sudi mengunjungi blog aku yang tidak seberapa ini.

Terima kasih pada anda yang memberi sokongan penuh pada blog "eisantique" ini samada yang membeli, yang bertanya khabar dengan pelbagai cara dan sebagai nya..kalian sememang nya hebat..!! Terima kasih sekali lagi.

3 comments:

  1. Salam Eis, welcome welcome back hahahaha..tu la die..seperti mencurah air ke laptop haha..hanyut hanyut.. takpa selalunya selepas `bah besaq' rezeki semakin murah..orang dok kate..tak gitu.. :)

    ReplyDelete
  2. hai alkesah..!! harap2 begitu lar cuma risau askar sorang tu dok am jer ofis baru bapak dia..mcm nak curah lagi tuu..

    ReplyDelete
  3. ha ha ha..kene carik lemari antik berkunci plak la lepas ni..aduhaiii

    ReplyDelete