Friday, June 17, 2011

Majalah Keluaran Istimewa Merdeka 1957 For Sale RM

Majalah MERDEKA untuk di jual RM. Keluaran istimewa sempena menyambut hari KEMERDEKAAN Malaya 31 Ogos 1957. Majalah Merdeka ini antara beberapa koleksi dalam simpanan aku untuk di lebur kan jadi duit. Condition keseluruhan majalah ini masih dalam keadaan elok seperti baru. Setiap helaian mempunyai cerita yang menarik begitu juga iklan di dalam nya.

Tahukah hangpa majalah2 terpilih seperti ini adakalanya boleh mencecah satu harga yang cukup baguih ! dan boleh mengalah kan set meiken jade atau set ros england. Akan tetapi yang membuat kan aku tak paham dengan collectors di negara kita ini..ada yang nak barang best atau rare ! tapi nak murah dan yang kelakar nya boleh nak free..!! tukar suka sama suka..haiyaaa..!! ini macam collector pun ada kaaa..Collectors sebegini jawab aku senang aje.."hangpa nak yang best dan harga murah !!!" hangpa p cari sendiri.

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. Pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE & DON'T PLAY PLAY !)

No comments:

Post a Comment