Monday, July 11, 2011

Songkok For Sale RM

Songkok untuk di jual RM. Mungkin ini salah satu versi songkok yang di gunakan "Police Federation Of Malaya" suatu ketika dahulu. (maaf jika tersilap fakta).  Pada sesiapa yang tak tau atau yang jenis fokus pada satu2 barang koleksi saja..songkok ini nampak saja seperti "lepat burok" !!mungkin saja di humban kan ke dalam tong "alam flora"  tetapi item sebegini mempunyai nilai sejarah atau boleh juga di letakkan sebagai muzium item..lebih2 lagi berserta dengan logo negeri Melaka yang tertera perkataan "tegoh melaka". Material logo ini daripada "perak" (silver) dan di bahagian dalam songkok ini tertera nama si pemakai bersulam benang yang menarik. Ada yang gelak kan aku sewaktu aku bawa "lepak burok" ini di tempat niaga aku semalam. Kata depa songkok burok pun boleh juai kar..!! Kira mood aku baguih semalam aku senyum jer !! tak kata apa.... sebab dok melayan customers. Tapi hari ini aku mampu gelak besaqq...!!! kat depa2 tu semua.

SOLD !


SOLD !

Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. Pembelian berdasarkan siapa bayar dulu dapat barang. (NO SMS PLEASE & DON'T PLAY PLAY !)

No comments:

Post a Comment